Jak kupować?
 
ZAKUPY W MASZMO
 
Cześć Poszukiwaczko, gotowa na "łowy"? Aby ułatwić Ci wyszukiwanie i kupowanie "perełek z drugiej ręki" stworzyłyśmy ten mini przewodnik. Poniżej "krok po kroku" opisujemy, jak przeglądać dostępne do sprzedaży rzeczy i składać zamówienia w naszym internetowym second handzie.
 
Jak szukać "perełek"?
 
Aby poruszanie się po stronie naszego internetowego lumpeksu było łatwe i przyjemne masz do dyspozycji kilka sposobów przeglądania asortymentu.
 
1. Zakładki w pasku nawigacyjnym:
  • sklep (umożliwia przeglądanie wszystkich rzeczy według różnych kategorii);
  • nowości (tutaj znajdziesz rzeczy z najnowszej dostawy);
  • z metką (tutaj najszybciej sprawdzisz rzeczy, które nie były używane i najczęściej mają metki);

2. "Lupka" w górnej części strony

Wiesz, czego szukasz? Ta opcja pozwala wyszukać konkretną rzecz po wpisanej frazie: np. "wełniany płaszcz".

Jaki rozmiar wybrać?

Ze względu na to, że rozmiar z metki nie zawsze pokrywa się ze stanem rzeczywistym, każde ubranie w MASZMO mierzymy na płasko i podajemy wymiary według schematu dostępnego tutaj ---> "Tabela rozmiarów". Dodatkowo, podajemy zawsze w opisie produktu rozmiar sugerowany.

Jak złożyć zamówienie?
 
Serce zabiło mocniej na widok jakiejś "perełki", a podane w jej opisie informacje i wymiary utwierdziły Cię w przekonaniu, że to "ta jedyna"? Kup ją zanim zrobi to ktoś inny. Aby dokonać zakupu nie jest wymagane założenie konta w sklepie. Dodaj ją do koszyka i sfinalizuj zamówienie postępując zgodnie z wygenerowaną instrukcją. Potwierdzenie otrzymasz mailowo na adres podany w trakcie składania zamówienia. Pamiętaj, że składając zamówienie automatycznie akceptujesz regulamin naszego sklepu. Regulamin zakupów w MASZMO secondhand online sprawdzisz tutaj --> "Regulaminy".
 
Dlaczego warto zarejestrować konto klienta?
 
Chcesz kupować szybciej i korzystać ze specjalnych zniżek dla stałych klientów? Zarejestruj indywidualne konto klienta i ciesz się zakupami. Założenie konta pozwala m.in. na:
  • szybkie zakupy bez każdorazowego uzupełniania danych,
  • sprawdzenie statusu Twojego zamówienia,
  • sprawdzenie historii zakupów,
  • skorzystać z programu lojalnościowego dla stałych klientów.
 
Jak zapłacić za zamówienie?
 
W naszym sklepie możesz skorzystać z trzech opcji płatności: przelewu tradycyjnego (płatność na nasz rachunek bankowy), szybkiego przelewu online lub zapłacić Blikiem.
 
Przy płatności przelewem tradycyjnym wszystkie informacje wraz z numerem konta przesyłamy mailowo (patrz: faktura w załączniku). Nasz nr konta znajdziecie też w zakładce ---> "Kontakt i dane firmy'.
 
Jak wykorzystać kod rabatowy / promocyjny?
 
Jeśli dysponujesz kodem rabatowym lub chcesz opłacić zamówienie posiadanym voucherem, podczas finalizacji zamówienia wpisz nr referencyjny w wymagane miejsce ("Mam kod promocyjny").
 
Jak sprawdzić status zamówienia?
 
Status zamówienia sprawdzisz szybko logując się na stronie sklepu do swojego konta ("Moje Konto"). O każdej zmianie statusu, a w szczególności o wysyłce Twojej paczki, powiadomimy Cię także mailowo.
 
Co zrobić, jeśli zamówione rzeczy nie spełniają Twoich oczekiwań?
 
Zależy nam, by zakupy w MASZMO dawały radość, dlatego jeśli okaże się, że nie poczujesz mięty do "perełki", którą zamówiłaś (nie ten kolor, rozmiar itp.), możesz ją odesłać, a my zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź, jak szybko i sprawnie odstąpić od umowy klikając tutaj --> "Zwroty i reklamacje"
 
 
Co zrobić, jeśli otrzymasz niekompletne zamówienie?
 
Możemy Cię zapewnić, że wszystkie zamówienia pakujemy osobiście. W pudełku zawsze znajdziesz informację, kto tym razem spakował Twoje "perełki". Nie musimy chyba pisać, że wkładamy w to 100% naszego serca? Otwierając paczkę zobaczysz (i poczujesz to sama).
 
Możesz mieć pewność, że rzeczy są w takim stanie, jak opisałyśmy to na stronie. Jeśli jednak zauważysz, że coś się nie zgadza lub zamówienie nie jest kompletne, skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko, by wyjaśnić tę sprawę jak najszybciej. Polecamy Wam każdorazowo nagrać telefonem moment otwarcia paczki, to zdecydowanie ułatwi nam później zgłoszenie problemu firmie kurierskiej, która dostarcza Wam zamówienie w naszym imieniu. 
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl